Nowe logo pielgrzymki wyróżnia się głęboką symboliką. Przedstawia wizerunek Matki Boskiej Częstochowskiej i zawiera trzy kolory odzwierciedlające cnoty boskie: wiarę (niebieski), nadzieję (zielony) i miłość (czerwony). To nie tylko znak graficzny, ale również duchowy przekaz, który będzie towarzyszył pątnikom w ich drodze na Jasną Górę.
Ks. Władysław Dubiel, dyrektor pielgrzymki, podkreśla znaczenie tego wyboru:
Pomóż w rozwoju naszego portalu
„Nowe logo to coś więcej niż tylko znak identyfikacyjny. Jest ono symbolem wspólnoty, duchowej drogi i wartości, które pielgrzymka niesie w sercach uczestników. Cieszy nas, że projekt tak trafnie oddaje charakter tego wydarzenia. Dziękujemy wszystkim uczestnikom konkursu za ich zaangażowanie i kreatywność.”
Logo zostanie oficjalnie zaprezentowane pielgrzymom oraz wykorzystane w materiałach promocyjnych i komunikacyjnych pielgrzymki.
Organizatorzy dziękują wszystkim uczestnikom konkursu za nadesłane projekty i gratulują zwyciężczyni.