Reklama

W wolnej chwili

Zero waste marketing w Google. Podpowiadamy jak reklamować żeby zarabiać!

Samo uruchomienie marketingu w wyszukiwarce Google nie oznacza jeszcze sukcesu firmy. Wielu przedsiębiorców nawet nie zarabia na reklamie w sieci. Tymczasem wyeliminowanie kilku bardzo popularnych błędów pozwala całkowicie odmienić losy biznesów promowanych w Google. To właśnie z myślą o takich osobach przygotowaliśmy rekomendacje specjalistów w zakresie niezwykle ważnej optymalizacji pozycjonowania stron internetowych lub kampanii Google Ads. Zero waste marketing umożliwi Ci realne zarabianie i rozwijanie dotychczas prowadzonej marki. Sprawdź.

[ TEMATY ]

Google

Mat.sponsorowany

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

SEO czy Google Ads? Zobacz jaka metoda rekomendowana jest dla Twojej firmy

Zanim zaczniesz promować własny biznes w wyszukiwarce Google, powinieneś wiedzieć o dwóch sposobach na dotarcie do potencjalnych Klientów. Organicznym jest pozycjonowanie stron WWW a płatnym kampanie Google Ads. Dlaczego o tym wspominamy na samym początku? Dobór tej odpowiedniej metody to praktycznie połowa sukcesu w przypadku większości firm. Wybierz SEO jeżeli zależy Ci na długofalowym, trwałym efekcie oraz wielowymiarowości promocji. To także ścieżka dedykowana dla cierpliwych przedsiębiorców – dotarcie do miejsca gwarantującego duży ruch organiczny oraz maksymalizację dotychczasowych zysków może trwać nawet kilka tygodni. To absolutny standard, a obietnice przyśpieszenia pozycjonowania są tylko chwytem reklamowym. Specjaliści z agencji marketingowej AFTERWEB, tym zdeterminowanym właścicielom firm, polecają linki sponsorowane Google Ads, gdzie efekt jest niemalże natychmiastowy.Tutaj także otrzymujesz możliwość mnożenia licznika unikalnych odwiedzin oraz przychodów. Działasz jednak w stylu rozliczenia PPC i możesz w dowolnej chwili zakończyć promocję. Ads dedykowany będzie przede wszystkim do reklamy okresowej i zwiększenia zainteresowania jednorazowymi akcjami. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie ku połączeniu obu metod dotarcia do Klienta.

Reklama

„Dzięki wyszukiwarce Google stoisz przed szansą docierania do dziesiątek a nawet setek Klientów dziennie. Musisz jedynie zadbać o odpowiednią widoczność na liście organicznej czy też płatnej. Z wyszukiwarki każdego dnia korzysta kilka milionów unikalnych użytkowników z Polski. To wynik rekordowy i zupełnie nieosiągalny dla alternatywnych metod marketingowych. A jest ich wiele!”

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Unikaj podstawowych błędów i skończ z przepalaniem budżetów w Google

Idealnie dobrany kanał marketingu potrafi przynieść maksimum korzyści, pod warunkiem, że do minimum zostanie ograniczona liczba błędów na etapie tworzenie reklamy w wyszukiwarce. Jako świadomy przedsiębiorca, powinieneś zwrócić szczególną uwagę na 3 podstawowe aspekty: budżet, słowa kluczowe oraz optymalizację. I dotyczy to zarówno pozycjonowania stron internetowych i kampanii Google Ads. Odpowiednio ustalona suma finansów przeznaczonych na promocję pozwoli Ci skutecznie rywalizować z najgroźniejszą konkurencją. Jeżeli dobrze dobierzesz frazy, mocno zmniejszysz ryzyko utracenia potencjalnych Klientów na rzecz rywali, a dodatkowo możesz zwiększyć jakość pozyskiwanych leadów i zminimalizować koszt dotarcia do partnerów. To samo można powiedzieć o optymalizacji w przypadku pozycjonowania i reklam Google Ads. Poprawa nagłówków, wezwań do działania i średniej stawki CPC dla kanału sponsorowanego to polecane przez ekspertów zabiegi. Co dodatkowego możesz zrobić w SEO? Tutaj ważną rolę odgrywają pozyskiwane linki, publikacje w prasie internetowej czy zabiegi wewnątrz firmowej strony.

2021-12-08 12:30

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Szef Google DeepMind członkiem Papieskiej Akademii Nauk

Profesor Demis Hassabis, założyciel i dyrektor zarządzający Google DeepMind znalazł się wśród mianowanych wczoraj sześciu nowych członków Papieskiej Akademii Nauk. Ten 47-letni Brytyjczyk, absolwent informatyki na uniwersytecie w Cambridge i doktor neurobiologii poznawczej na londyńskim University College, jest jednym z pionierów sztucznej inteligencji (AI).

Zanim zajął się karierą naukową i pracą w DeepMind, Hassabis od ósmego roku życia tworzył gry komputerowe. Ponadto w wieku 13 lat został międzynarodowym mistrzem gry w szachy. Podziel się cytatem
CZYTAJ DALEJ

Papież przeszedł badania w szpitalu, rozpoczął terapię farmakologiczną

2025-02-14 19:17

[ TEMATY ]

szpital

papież Franciszek

zapalenie oskrzeli

Vatican Media

Klinika Gemelli

Klinika Gemelli

W związku z zaostrzeniem zapalenia oskrzeli w ostatnich dniach, Ojciec Święty przeszedł specjalistyczne badania i rozpoczął szpitalną terapię farmakologiczną. Pierwsze przeprowadzone badania wskazują na infekcję dróg oddechowych – czytamy w komunikacie opublikowanym w piątek po południu komunikacie. Dodano, że Papież ma lekką gorączkę. Rzecznik Stolicy Apostolskiej dodał, że Papież jest pogodny, w dobrym nastroju, czytał gazety.

Papież już od kilku tygodni zmaga się z silnym przeziębieniem i zapalaniem oskrzeli. Z tego powodu w ostatnich dniach wszystkie audiencje, z wyjątkiem ogólnej, odbywały się w Domu św. Marty.
CZYTAJ DALEJ

Rozważanie Ks. Mariusza Rosika: Konsternacja na górze

2025-02-15 11:21

[ TEMATY ]

rozważania

Ks. Mariusz Rosik

James Tissot/pl.wikipedia.org

„Jezus, widząc tłumy, wyszedł na górę. A gdy usiadł, przystąpili do Niego Jego uczniowie” (Mt 5,1) – takimi słowami ewangelista Mateusz wprowadza czytelnika do wysłuchania Jezusowego Kazania na górze, które rozpoczyna się ośmioma błogosławieństwami. Ta sama mowa u Łukasza wprowadzone została zupełnie inaczej: „Zeszedł z nimi na dół i zatrzymał się na równinie” (Łk 6,17). Tak jawna rozbieżność – Mateuszowa góra i Łukaszowa równina – przez wieki budziła konsternację biblistów. Próbowano wyjaśniać ją na wiele sposobów.

Jedni dowodzili, że zwyczajem wędrownych nauczycieli było powtarzanie tych samych nauk w różnych okolicznościach. Można więc z powodzeniem przyjąć, że Jezus powtarzał błogosławieństwa nie tylko na górze czy równinie, ale także w domach, synagodze czy świątyni. Inni twierdzili, że zamiarem Mateusza było ukazanie Jezusa jako nowego Mojżesza. Skoro Mojżesz wyszedł na górę, być narodowi wybranemu dać Dekalog, tak Jezus jako nowy Mojżesz wychodzi na górę, by rodzącemu się Kościołowi, dać przykazanie miłości bliźniego. Najnowsza propozycja biblistów każe sięgnąć do aramejskiego tła wygłoszenia mowy. W języku Jezusa słowo taurah oznacza zarówno „górę”, jak i „pole”. Wydaje się, że ten właśnie termin stoi u podstaw obydwu przekładów. Można więc uniknąć konsternacji spowodowanej różną lokalizacją Jezusowego kazania.
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję